måndag 23 april 2012

Dag 114 - Idag är ingen vanlig dag



Idag är ingen vanlig dag för det är Sahras 40 års dag. Denna dag gick i fotografins fotspår. Fick frukost på sängen med sång och presenter av Robin & Molly. Ett årskort på Fotografiska, en inramad plansch av Annie Leibovitz, en bok av Andre Kertesz och en klänning från Desigual. Vilka underbara födelsedagspresenter, jag blev alldeles överväldigad. Telefonen har ringt där folk gratulerat och Facebooks hälsningarna har varit många. Blir alldeles rörd av att så många tagit sig tiden att gratulera. Vi åkte sedan in till stan där jag köpte ett efterlängtat objektiv till kameran, en present åt mig själv. Intog en lättare lunch på en Tapas restaurang i Gamla stan och fortsatte sedan till Fotografiska.
Eftersom magen och jag inte varit bästa vänner idag så får födelsedagsmiddagen bli i morgon på restaurang istället. Så hipp hipp hurra för mig idag!

Inga kommentarer: