fredag 10 februari 2012

Dag 41 - Rosa, glitter och lull-lull


Ibland är hon som en liten karamell. Så sockersöt att man bara smälter. Jag måste ha varit svältfödd på rosa, glitter och lull-lull eftersom jag gärna överdoserar. Chansen finns väl att det kanske går till överdrift, men det är ju så gulligt. Jag älskar alla mina barn, men när jag fick min lilla tjej blev det som pricken över i:et. Hade jag haft tre tjejer så kan jag slå vad om att jag gått och drömt om att få en liten kille. Fast än så länge är det ingen skillnad på vad hon tycker om att leka med. Dockorna är lika spännande som bilarna, men roligast är ändå plastskålar, kastruller och pastasilar. Förhoppningsvis kommer hon leka andra lekar med Barbiedockorna när den tiden kommer och inte göra som twinsen gjorde. De bröt av dem benen och lekte att det var knivar och svärd.

Inga kommentarer: