tisdag 31 januari 2012

Dag 31- Forever 29


Självporträtt som dagens bild hm.. kan det var något?? Om jag sticker ut tungan lite också så blir jag så där himla Vouge snygg...NOT! Vem valde egentligen dagens outfit? Måste prata med min stylist, den här smurfmössan är inte till min fördel. Den passade inte alls till ögonen som var härligt illröda av ögoninfektionen imorse. Var det här året alla 72:or skulle fylla 40 sa ni? Det kan inte stämma för jag är ju bara typ 28 eller 29, fast då skulle det betyda att jag fick tvillingarna när jag 15. Den ekvationen får jag klura ut lite senare. Förresten vet någon hur lång tid i förväg man måste boka in 40-årskrisen? Finns den med avbeställningsskydd som tillval? Robin läser över axeln och utbrister:  40! du sa ju att du bara var 29, har jag gift mig med en 40- årig kärring!!! Okej det sista la jag till. Men helt krasst, det börjar dra ihop sig....

Inga kommentarer: