måndag 23 januari 2012

Dag 23 - Words don't come easy


Det var väl inte egentligen meningen att jag skulle skriva så mycket i den här bloggen. Det här faktiskt min fjärde blogg. Den första var min terapi när jag blev lämnad, den andra ett försök att gå vidare och den tredje var under den tiden jag började dejta & träffade kärleken igen. Så nu är jag omgift och jag påbörjar min fjärde blogg. Efter ett tag blir man dränerad på ord, de som förr surrade runt i huvudet som ilskna bin.
Ett tag kände jag att internet kom lite för nära, man glömmer bort att det finns folk som läser och vissa vill en illa och använder saker emot dig. Jag har aldrig förstått det här med att kapa andras facebooks konton eller bryta sig in i andras mejlbox. Vad är syftet egentligen, är deras liv så värdelösa att de inte finns något roligare än att förstöra för andra?

Inga kommentarer: